Ahad, Julai 15, 2012

Memg aku syg die..

ye aku terlalu rindu kan die...seluas mane cinta die terhadap aku...luas ag cinta aku terhadap dye...hari ini adalah hary yang aq x de disamping die..mmg sediyh rase nyer.. :( aku x nk kehilangan die..xpe..aku akan tggu die selame mne yg aku termampu..idup aku hanye tuk die...sayang aku hanya tuk die...b penh ckp kan walau ape pn dugaan ataupn halangan yg menimpe dllm perhubungan kite..kite kne tabah dan kuat tuk perthan kan kasih sayang kite...aq sentiase ingat pesan die...ya allah sampai kan lah rindu aq pada die..cinta aq yg tulus suci ini buat mu syg...aq x mampu nk ucapkan dihadapan die...aq harap Allah akan smpai kan ingatan tulus ikls dari hati ke hati...aku terlalu sayang kan die ya allah...jgn kau biarkan hati die jauh darpd hati ku ini... :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan